Odboje zawieszenia
Odboje zawieszenia Boxer/Ducato/Jumper:
- Citroen Jumper, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
- Fiat Ducato, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
- Peugeot Boxer, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
Odboje wraz z podstawą są alternatywą dla słabych i szybko zużywających się części w zawieszeniu tych pojazdów. Jednocześnie nie mają wady poduszek pneumatycznych - powalającej ceny.
Oferują zbliżony do pneumatyki komfort jazdy: na pusto odrobinę twardszy; a załadowany niezwykle stabilny, żadnych wychyleń na zakrętach!
Samochód z "porządnym ładunkiem" nie wygląda na przeładowany,nasza wywrotka:
Ducato 14 z ładunkiem ok. 2,5tony ugięcie gumowego resora ma mniejsze, niż wcześniej z 1200kg na pace z wiecznie rozsypującymi się oryginalnymi odbojami.
Drugie auto: Ducato 10 blaszak - 1700-1800kg ładunku i znajomi pytają, czy u nas busy jeżdżą tylko na pusto....
Doskonałe rozwiązanie dla autolawet i transportu do 3,5tony - nie rzucać się w oczy przeładowanym autem. Większość służb kontrolujących pojazdy wyłapuje przeładowanych "na oko", po protu patrzą, czy tył "siedzi" - to widać z daleka!
Montaż tego zestawu jest bardzo prosty - w miejsce oryginalnych odbojników.
Potrzebujemy: lewarek, nasadka 17mm, jakikolwiek klucz 19mm.
W komplecie jest pełen zestaw montażowy:
- śruba M10 + podkładka sprężysta - mocowanie podstawy odbojnika do ramy auta.
- podstawa odbojnika.
- nakrętki samokontrujące M12 z podkładkami - mocowanie odbojnika do podstawy.
- odbojnik gumowy - wzmacniacz resora.