Zabudowy Furgonów
Oferujemy zabudowę przestrzeni ładunkowej z użyciem wodoodpornych i antypoślizgowych sklejek liściastych.
Wyższym standardem wykonania jest aluminiowa blacha ryflowana.
Montujemy również uchwyty i listwy do mocowania ładunku, skrzynki i regały.
Wykonanie standardowe:
- podłoga - sklejka antypoślizgowa o grubości 12mm, ciemnobrązowa; opaska silikonowa w każdym łączeniu płyt; fabryczne uchwyty do mocowania ładunku osadzone w ocynkowanych gniazdach; progi z blachy aluminiowej ryflowanej;
- ściany boczne: sklejka wodoodporna biała o grubości 6mm (standard) lub sklejka obustronnie foliowana ciemnobrązowa o grubości 6mm (opcja); listwa odbojowa aluminiowa dookoła podłogi;
- ściana grodziowa wykonana ze sklejki obustronnie foliowanej o grubości 9mm do wysokości 1250mm (standard) lub w pełnej wysokości (opcja)
- zabudowa nadkoli w prostopadłościan sklejką obustronnie foliowaną ciemnobrązową o grubości 12mm wykończone aluminiowym kątownikiem (standard);
- sufit wykonany ze sklejki wodoodpornej białej o grubości 5mm;
- obicie drzwi z identycznego materiału jak ściany boczne: tylko wgłębienia przetłoczeń technologicznych lub całość.
Opcje dodatkowe:
- Nadkola spawane z blachy aluminiowej ryflowanej
- Nakładka na zderzak z blachy aluminiowej ryflowanej
- Obicie drzwi blacha aluminiową ryflowaną
- Listwa do mocowania pasów
- Dodatkowe uchwyty mocowania ładunku
- Schowki, skrzynki, półki itp… indywidualnie wyceniane
Zapytania ofertowe - prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Skrzynki Narzędziowe
Oferujemy Państwu skrzynki narzędziowe do samochodów dostawczych i ciężarowych oraz przyczep. Skrzynki są mocne, a zarazem lekkie. Posiadają zamknięcia kasetowe z zamkami na klucz, oraz pewne uszczelki. Nie pękają jak plastikowe, są podobnej masy i mają nierdzewne okucia.
Skrzynki są wykonane z blachy aluminiowej ryflowanej (2mm blacha + 1,5mm ryfel), spawane w metodzie TIG. Nierdzewne zamknięcia kasetowe posiadają wkładki patentowe z hermetycznymi korkami, w komplecie 2 klucze. Nierdzewne zawiasy są niewidoczne z zewnątrz, odporne na sól i błoto.
Uszczelka z prawdziwej gumy i EPDM gwarantuje trwałość i szczelność niezależną od temperatury. Szeroki kołnierz pokrywy utrudnia włamanie do skrzynki. Konstrukcja jest stworzona do pracy w trudnych warunkach. Sposób montażu do auta: najpopularniejszy to montaż "wiszący" pod podłogą zabudowy. Skrzynki są dostępne w kilku wymiarach, wg poniższej tabeli:
Parametry skrzynek aluminiowych |
||||||
Model |
Szerokość |
Wysokość |
Głębokość |
Objętość |
Ilość zamknięć |
Cena brutto |
400 |
400mm |
350mm |
350mm |
49 l |
1 |
475 |
500 |
500mm |
400mm |
350mm |
70 l |
1 |
500 |
600 |
600mm |
400mm |
470mm |
112 l |
1 |
600 |
800 |
800mm |
500mm |
470mm |
188 l |
2 |
780 |
1000 |
1000mm |
500mm |
470mm |
235 l |
2 |
950 |
Pozostałe konfiguracje wykonywane na zamówienie. |
Osłony aluminiowe
Osłona jest odwzorowaniem oryginalnej osłony do aut z silnikami diesla. Idealna na nasze dziurawe drogi, wjazd do lasu, na polną drogę lub budowę nie grozi już zniszczeniem miski olejowej i osprzętu silnika.
Zalety osłony:
- jazda bez ryzyka po budowie i lekkim terenie
- nie pęka
- chroni przed uderzeniami kamieni
- miska olejowa ma dużo lepszą ochronę
- wskazana do aut z obniżonym zawieszeniem
- zimą można "pchać śnieg" bez obaw, że ją zgubimy
- silnik szybciej się nagrzewa
- chroni pasek osprzętu przed błotem.
W sprzedaży posiadamy grubości od 2mm do 4mm.
Opcja: Gumowa płyta olejoodporna 2mm pod miską.
Odboje zawieszenia
Odboje zawieszenia Boxer/Ducato/Jumper:
- Citroen Jumper, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
- Fiat Ducato, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
- Peugeot Boxer, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
Odboje wraz z podstawą są alternatywą dla słabych i szybko zużywających się części w zawieszeniu tych pojazdów. Jednocześnie nie mają wady poduszek pneumatycznych - powalającej ceny.
Oferują zbliżony do pneumatyki komfort jazdy: na pusto odrobinę twardszy; a załadowany niezwykle stabilny, żadnych wychyleń na zakrętach!
Samochód z "porządnym ładunkiem" nie wygląda na przeładowany,nasza wywrotka:
Ducato 14 z ładunkiem ok. 2,5tony ugięcie gumowego resora ma mniejsze, niż wcześniej z 1200kg na pace z wiecznie rozsypującymi się oryginalnymi odbojami.
Drugie auto: Ducato 10 blaszak - 1700-1800kg ładunku i znajomi pytają, czy u nas busy jeżdżą tylko na pusto....
Doskonałe rozwiązanie dla autolawet i transportu do 3,5tony - nie rzucać się w oczy przeładowanym autem. Większość służb kontrolujących pojazdy wyłapuje przeładowanych "na oko", po protu patrzą, czy tył "siedzi" - to widać z daleka!
Montaż tego zestawu jest bardzo prosty - w miejsce oryginalnych odbojników.
Potrzebujemy: lewarek, nasadka 17mm, jakikolwiek klucz 19mm.
W komplecie jest pełen zestaw montażowy:
- śruba M10 + podkładka sprężysta - mocowanie podstawy odbojnika do ramy auta.
- podstawa odbojnika.
- nakrętki samokontrujące M12 z podkładkami - mocowanie odbojnika do podstawy.
- odbojnik gumowy - wzmacniacz resora.
Blokady Rozrządu
*Zamiennik 3391.
Pasuje do silników:
V6 2.4, V6 2.7, V6 2.8 (5 zaworów na cylinder) montowanych w Audi i Volkswagenie.
Na pewno pasuje do silników o kodach literowych:
APR, AQD, AMX, ACK, ALF, AGE, ALW, ARJ, AJG, AGA,
AGB, APZ, APS, ARN, AMM, BDV, ALG, ASM, AML.
Blokada jest wykonana w technologii CNC i ocynkowana galwanicznie.
*Zamiennik 3243
Pasuje do silników:
V6 2.6 i V6 2.8 (2 zawory na cylinder) montowanych w Audi.
Na pewno pasuje do silników o kodach literowych:
AAH, ABC, AEJ, ACZ.
Blokada jest wykonana w technologii CNC i ocynkowana galwanicznie.